Älskade oktober

 
Denna höst är verkligen helt magisk! Vädret har varit sådär fantastiskt fint nästan varje dag, jag har hunnit med massor av roligt jobb och helgerna är fullproppade med skojigheter i form av olika mässor, höstbal, familjeträffar, showmiddag och kompismiddagar. Helt, helt magiskt. Dessutom har vi nu de roligaste vinterplaner man kan tänka sig inbokade! En veckas skidåkning i Alperna tillsammans med ett gäng vänner.. Huuur crazy är inte det? Va, va!? Jag säger ju det! Helt galet och hur rackarns roligt som helst. Samtidigt är det mycket att hinna med, speciellt när det nu vankas tentatider, och ibland blir det lite för mycket med allt jobb, all skola och alla projekt på samma gång. Det är då min andra halva rycker in och räddar situationen. En bukett blommor för att jag “är så fantastisk” och en spontan date night när den behövs som mest. Helt enkelt egentid när den är som bäst. Bara vi två. En kväll med skrattkramp, god mat och väldigt många pussar. Sådant som får mitt hjärta att fladdra iväg lite extra och stressrynkorna i pannan att spårlöst försvinna. Det är precis vad som behövs för att minnas vad som är viktigt och få livet på rätt kurs igen.
 
Men som sagt. Den här hösten alltså. Den är svår att inte älska.

Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0