"Korthårig" mot min vilja

Dagens ABSOLUT STÖRSTA diss är tanter till frisörer som inte lyssnar på sina kunder utan bara kör sitt eget race. Åh så arg och ledsen jag känner mig. Jag vet att jag inte klippt håret på länge, jag vet att det blivit slitet av sol och saltvatten och jag vet mycket väl att mycket av det behövde klippas bort. Men jag vantrivs(!) verkligen i kort hår och jag sa till frisören att jag ville "bli av med så mycket slitet som möjligt utan att 1 dm behövde ryka". Meeeen, sådär. På 40 minuter var 15-20 cm borta och tanten var svinnöjd med sin insats. Dessutom tog hon sig friheten att tunna ut mitt hår, bara sådär. Kör över mina åsikter bara vet jag! Morr! Inga problem, det är ju trots allt bara MITT hår vi snackar om. Vem är jag att bestämma hur det ska se ut? Hujedamej! Jaja, nu är åtminstone allt slitet bortklippt.. Och 1 dm extra för säkerhets skull. Man vet ju aldrig liksom. ;) En sak är säkert; jag lär knappast bli stammis på denna salong.


Mamman min KRÄVDE att få se bilder så här kommer de. Hanna á la style korthårig.
(Mamma, liksom ni andra, får helt enkelt stå ut med att se mig invirad i min morgonrock.. Skratta gärna. Det är så jag ser ut på kvällen. Mer eller mindre. Även om jag vet att hon avskyr den och tycker den är galet ful. Haha. Min myyyyysiga morgonrock från New York. En av mina kärlekar helt enkelt.
Ful till trots.)

Kommentarer

bullen

Postat 2012-02-14 21:40:37

sådär långt hår hade du inte sist jag såg dig !

alf

Postat 2012-02-15 08:34:19

Vad då kort! En objektiv betraktare d v s jag ser att håret fortfarande är långt!! T o m lite för långt!!

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0