Minigolf med twist

Vad vi mer hunnit med under dessa fina veckor? Tja, vi hann med en heldag i Skövde där vi firade världens potentiellt bästa svärfar. Jajemensan! Hur vi firade honom? Jo med äventyrsgolf (även om jag snarare skulle vilja kalla det minigolf med twist) och en snuskigt god middag på ett att Skövdes sedan tidigare (för mig alltså) okända hak. Dra mig baklänges vad smarrigt!
 
 
Eftersom jag i tidigare inlägg påstod att jag var en person av den ödmjuka sorten måste jag nu bara höra, vem tror ni vann!? Hohojaja, the victory is sweet som vi säger. Fast jag ska inte sticka under stol med att jag hade hårt motstånd och ett visst mått av tur på min sida.. 
 

Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0