Om jag varit lång

Jag vet inte om ni någonsin funderat på hur jag skulle sett ut om jag varit lång? Kanske inte är det första ni kommit att tänka på. Eller så är de det, vad vet jag!? Jag har defintivt tänkt på det, tanken har slagit mer fler än en gång. Senast på Liseberg fick jag nog svaret. 
 
Ungefär såhär skulle jag (till vänster i bild) se ut med långa, slanka spiror:
 
Ibland hade det varit trevligt om man själv fått lägga in ett önskemål eller två i sin gen-bingo. Men å andra sidan, man får göra det bästa av vad man har. Det kunde varit värre. Världen är ganska fin från ett lå(n)gt perspektiv.

Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0