En vecka som lektant

Detta kommer vara mitt liv under dryga veckan nu framöver - lek. Eller ja, givetvis är allt det där andra som inte är lika roligt som lekandet men ändå ingår i "barnvaktsrollen" också en del av veckan. Nu packar jag min väska och blir bortaboende i några dagar och det känns som att detta kan bli ytterst spännande.. Liksom jobbigt och krävande.
 
 
Jag ser framför mig en hel del tid med "paket-leken" (en favorit) och hennes "rooosa ellefoon" (en annan favorit). Jag tänker mig även några besök till olika lekplatser, en tur till Slottsskogen och alla djur där samt något eventuellt besök till lekland om vädret kämpar mot mina utomhus-planer. Om jag sedan tror att det kommer bli som jag tänker mig och att allt ska flyta på? Definitivt inte. Detta blir en lång vecka, och på samma gången en rolig sådan.
 
Ni kan väl vara gulliga och slänga iväg något fint, peppande litet meddelande ifall jag verkar stendöd i mitten på nästa vecka. Alla uppmuntande ord mottages tacksamt! Tänk på att det kan handla om min överlevnad.. Men känn ingen press nej. Lev lugnt!

Kommentarer

Josefine

Postat 2013-10-05 18:58:44

Spännande att få vara "småbarnsförälder" för en vecka. Hoppas att ni får en rolig vecka ihop!

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0