Studentveckan

Har som sagt inte haft tid att uppdatera bloggende senaste veckorna, så får se till att göra det nu. Hela studentveckan var helt underbar, och jag har svårt att välja ut vilka delar jag helst vill berätta om så jag kör en dag-för-dag-sammanfattning! :)

Måndag: Vi var helt lediga från skolan. Så otroligt skönt att få lite tid att återhämta sig och andas!

Tisdag: Vi hade bara lektioner på förmiddagen. Vid lunch var jag och provade ut det sista på min balklänning, som jag designade själv, och hämtade den några timmar senare. På eftermiddagen/kvällen hade vi avslutningsmiddag med hela naturprogrammet. En otroligt mysig kväll! Tack alla! Varja klass hade förberett sång sång, dikt eller liknande som framfördes under kvällen. Många fina tal och allsång helt utan taktkänsla. Haha. Underbart! Skoj hade vi och det var världigt trevligt!

Onsdag: Endast lektioner på förmiddagen. Strax innan lunch hade vi "förfest" med klassen, och sedan var det dags för avloppet. Det hela är en klasskamp, där olika småtävlingar genomförs på olika platser i stan. Så alla studenter springer runt i Skövde och leker. Haha. Dessutom är klasserna utklädda till olika saker, så vår klass var tillexempel pirater. :) Naturligtvis var det vi som vann hela avloppet! ^^ Woho! :) På eftermiddagen fixade jag naglarna, och på kvällen var det mys vid Karstorp och till sist skumparty på Bogrens som gällde. En himla mysig dag, med otroligt mysiga människor!


Torsdag: Lediga från skolan. Vi fixade allt med kortegevagnen inför fredagen. :) På kvällen gjorde jag något vågat.. Haha. Hade två olika förpackningar med hårfärg, dvs. två olika nyanser. Inte smart att blanda, då slutresultatet kan bli väldigt lustigt. Haha. Vad som är ännu mer korkat är att göra det dagen innan studenten. Jaja, jag gjorde det hur som helst.. Med lite hjälp från mammsen då. :) Och såååå hemskt blev inte resultatet. ;)




Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0