Räknar ner timmarna..

 
Ja, nu är vi i full gång och jag är stressad upp över öronen. Hoppas på sol (vilket inte ser speciellt lovande ut) och att alla har en bra dag imorgon. Nu ska vi ägna oss åt dukning, dekorering, pyssel och allt annat som borde vara gjort men än så länge inte har hunnits med. Nervös är jag dessutom. Till den grad att jag tror jag snart smäller av. (Tur att jag har en lugn tärna..^^) Men hur fel kan det gå? Jag kommer vara där, Daniel kommer vara där, ringarna är förhoppningsvis där och inget vatten går att skymta så långt ögonen kan nå.. Önska mig lycka till. Uppdatering härefter kommer inte att ske i brådrasket precis. Håll tillgodo.

Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0