För en månad sedan.. (Rügen, Tyskland)


För ungefär en månad sedan var vi i Tyskland, och nu åker jag mot varmare breddgrader.. Känns som om det var igår vi kom hem. Tiden går så så så fort! Svisch och så är det förbi. Det känns nästan som om jag bara hunnit mellanlanda här hemma i Sverige, trots att jag faktiskt hunnit göra en hel del under tiden. Jag förstår verkligen inte vart min tidsuppfattning gått och gömt sig. Snart är väl sommaren förbi och det är dags att fira jul "igen". (Vi missade ju faktiskt förra årets firande, då vi var i Sydafrika.)

Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0