Smygtitt på kyrkan i sommarens grönska ♥

För visst måste man väl få kalla det sommar nu? Det är ju trots allt första juni! :) Och fy tusan bananers vad fint väder vi har. Jag tror jag smäller av! Jag älskar älskar älskar Sverige! ♥


Jag njuter av solen så mycket jag bara kan, även när jag sitter inne (i bil). Bäst att passa på ju.

På väg till farmor och farfar åkte vi förbi kyrkan där bröllopet ska stå den 25 augusti. Det är grönt grönt och grönt överallt, men en del skymtar fram mellan träden. Smygtitt som sagt. :) Är det för mycket begärt att önska sig sol, grönska och så här fint väder den dagen? (Det kan få gärna regna nästan hela sommaren, bara jag får sol och fint väder den 25:e. Tack och hej!)

Kommentarer

Josefine

Postat 2012-06-02 23:29:24

Härligt att ni har fint väder! :) Här i Örebro har det regnat och vart så kallt de senaste dagarna..

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0