Renoveringen går framåt.. Tror jag.


Är inte utvecklingen fantastisk? Haha.. Det blir verkligen urläckert här hemma ju.
Ni ser väl potentialen hoppas jag? Stilrent är nyckelordet hos oss just nu..



Här ser ni även min så kallade "plugghörna" nu också. Ni kan ju tänka er hur mycket jag längtar efter att kunna arbeta normalt igen! Hujah! Att sitta i sängen är faktiskt ingen höjdare när man ska skriva och få något vettigt gjort. Ryggen säger AJ efter inte alltför många kvartar, det vill jag lova..




Han jobbar på det! :) Hurray! (Målaren har varit sjuk sedan i torsdags, så här har det inte blivit många knop. Känns sådär halvkul när lägenheten ser ut som den gör.. Suck. Men nu så, nu blir det andra bullar!) Som ni ser har vi nu kommit till sovrummet! Tjoho! :) På listan kan vi nu bocka av vardagsrummet, kontoret, hallen och badrummet. "Bara" sovrummet och köket kvar. Jag ser slutet..

Kommentarer

Josefine Samuelsson

Postat 2012-03-08 14:32:04
Blogg: http://aupairjosse.blogg.se/

Om man bortser från alla grejer så tycker jag det ser jättefint ut, blir nog bra det där! :)

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0