Bröllopstema och att rekommendera en florist

Fotograf: Johannes Jansson
 
Eftersom vi hade ett väldigt klassiskt tema på vårt bröllop följde naturligtvis min brudbukett (och tärnbuketten) samma stil. Rosor och murgröna. Rött, vitt och grönt (samt guld). Jag tror att det finns en tanke bakom mer eller mindre allt när det kommer till bröllop. In i minsta detalj. Hur som helst, tillbaka till saken. Buketterna, samt blommorna till brudgum och bestman, tillsammans med all bordsdekoration till middagen beställdes från Hugos blommor i Skövde. Himla duktiga och med ruggigt bra service (trots att vi var ute i sista minuten med beställning av just blommor). Personligen hade jag lite småpanik ett tag, och de räddade situationen. Jag kan inte annat än tacka så hjärtligt.
 
För er blivande brudpar i Skövdetrakterna kan jag rekommendera att kika in i denna lilla butik. Ta med bilder så fixar de resten. (Själv gav jag bara en muntlig, halvluddig beskrivning av hur jag ville ha buketterna - men ack så bra det blev ändå.) Vi var - och är - helnöjda, och jag har hört om fler som varit minst lika nöjda med sina beställningar därifrån.

Kommentarer

Mamma Wild ❤

Postat 2012-10-17 12:41:19
Blogg: http://mammawild.blogg.se

verkligen kanonfin bukett! :}

Svar: Tack snälla! :)
Hanna

Mamma till William och Wilma

Postat 2012-10-17 14:23:00
Blogg: http://blondis81.blogg.se

God eftermiddag söta.
Så vacker brud bukett :) Hoppas att du får en fin onsdag.kram

Svar: Tack du fina! Jag önskar dig desamma. Kram!
Hanna

Mamma Wild ❤

Postat 2012-10-17 14:27:58
Blogg: http://mammawild.blogg.se

Men tack så mycket! :} Vad kul!
Kram

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0