Tapas och partykväll

Imorgon är det många från skolan som avslutar sina studier här för att åka hem och börja universitet och liknande. Känns så himla tråkigt, eftersom man blivit så himla nära vän med många av dem. Bland annat åker Annie hem, och senast idag fick jag en väldigt fin sammanfattning av vår relation. Hon lät meddela att "det jobbigaste med att åka hem nu var att lämna mig, eftersom vi varit som spanska systrar och haft en så himla nära kontakt. Dessutom är hon beroende av min matlagning och bakning". Haha. Och när jag sa att jag lovade att komma till England om hon skickade en inbjudan skrattade hon bara åt mig och sa att jag var löjlig som trodde jag behövde inbjudan. Jag är konstant inbjuden. Haha. Underbara lilla flicka!

Nu blir det hur som helst tapas-middag med hela stora gänget, och så småningom blir det fest vi stranden, Lemon Bar. Även om jag är mer som en trött gammal farmor som knappt dricker, och definitivt INTE uppskattar sena kvällar, ser jag fram emot den här "natten". Trött kommer jag vara, men det är alltid roligt att hitta på saker där alla mysiga människor är involverade! Som en av mina lärare säger, "nosotros somos como una familia grandísimo" ("vi är som en enda stor familj").. :)


Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0