Världens finaste ♥

Gissa vem som mötte upp mig vid tågstationen när jag kom hem? Jo, världens finaste man! Han överraskande mig dessutom med en bukett rosor och ett påskägg. Allt i påsktema såklart! ^^ (Jag hade ju missat självaste påskafton och allt mysigt och gott som hör till..) Bästa överraskningen! ♥


Inte nog med att jag fick en överraskning när jag kom hem. Älsklingen hade planerat in ytterligare saker! Igår kväll åkte vi inte till stan, till något jag inte visste vad det var, och det visade sig att vi hade bord på en restaurang och sedan var det bio som gällde för vår del. Tack älskade, älskade fästman för världens finaste kväll! Så himla mysigt! Världens absolut bästa! All kärlek till dig!Jag kunde verkligen inte fått ett bättre välkomnande hem!

Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0