IKEA Makeover

Idag har jag faktiskt sett till att få tummen ur och fixa till dessa IKEA-ramar till våra karikatyrtavlor. (Och ja, det är okej att skratta åt dem! Haha. De är inte speciellt bra gjorda, men något måste vi ju ha på väggen så, varför inte!? Personliga är de om inte annat! De har fått duga åt oss så länge. Tills snyggare och bättre införskaffats.)


Så nu är de målade! Från IKEA:s tråkiga, fula träram till vitt vitt vitt! Det känns mycket mer enhetligt i rummet och "smälter ihop" med väggen mycket snyggare. Bättre, mycket bättre! Jag målade även om passpartoun, då den var slarvigt gjord i ful smutsbeige färg. Usch. Så kan vi då rakt inte ha det när resten går i vitt. Inte snyggt för fem öre!



I övrigt har jag ägnat dagen åt bullbak, Emil-gos ♥, promenader och att stöka undan de vanliga, tråkiga vardagssysslorna. Meeen, nu slipper man dem i några dagar, och kan istället sitta och mumsa bullar dygnet runt. :) Tummen upp! Så på det stora hela, en produktiv dag! :)

Kommentarer

ylva

Postat 2011-12-08 17:28:36

jäklar vad uttråkad du måste vara

Hanna svarar

Postat 2011-12-08 20:28:45

sv: Jag vet inte om jag skulle kalla mig speciellt uttråkad om jag nu ska vara uppriktig. Haha. Jag gillar att pyssla och fixa, så att måla om tavlor tråkar inte direkt ut mig. :P Och i övrigt uppskattar jag både bakning, djurpyssel och en stressfri vardag. (Jag kan väl knappast påstå att tvätt och disk är mina favoritsysslor, men jag överlever.)



Men det glädjer mig att höra att det finns andra som anser sig ha roligare liv. :P Lycka till med ditt! :)

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0