Skönhet tar tid att uppnå..

Nu ska vi alla krypa till kojs här hemma. Får se hur denna natten blir, och hur mycket jag och Daniel tillåts sova. Haha. Senaste natten blev ju som sagt inte fylld med alltför mycket sömn. Emil håller oss vakna med både det ena och det andra fula knepet. Haha. (Den tid som jag inte lyckas hålla mig själv vaken med alla funderingar över hur han mår..)

Förra natten vaknade vi runt 04.00 av att Emil tvättade sig. Och jag kan meddela att vår vovve inte är den mest diskreta och tysta när det gäller sådant. Och det tar tid. Oändligt mycket tid! han kan hålla på och "putsa fjädrarna" i timmar. Och då överdriver jag inte. (Det krävs om man ska ligga på topp bland flickorna!) Så där låg vi, jag och Daniel, tittade på varandra och suckade. Tro mig, jag bad Emil att sluta, meeeen det höll väl i sisådär 3 minuter, sedan tog han sig an andra benet. Haha.Tålamod är en viktig styrka här i livet!:) Jaja, hellre dreggla ner sig själv än oss! Det gäller att vara tacksam för de små sakerna. :)
 
Hoppas ni andra där ute får en trevlig natt (utan dregglande vovvar)!
Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0