Studentpresenter

Det känns som om jag fick hur mycket presenter som helst vid studenten. Haha. Det är alltid lika jobbigt att stå och öppna presenter när ALLA andra tittar på.. Fast å andra sidan är det värt det om man får behålla innehållet i paketen man öppnar.. ^^ Tusen tack för alla de fina presenter jag fick! Kände mig som ett litet barn på julafton. Haha. :)

Jag har tyvärr inte haft tid eller orka att ta kort på allt jag fick, men en liten bildsammanställning bjuder jag allt på. ;) Enjoy!

'
Som sagt, jag kände mig likt ett barn på julafton.. Med enda skillnaden att ALLA saker var till mig. Haha.

Det extremt förvånade ansiktsuttrycket från när jag insåg att jag fått en dator i present. Haha.
Tack tack tack! Nu kan jag ju faktiskt kommunicera med alla er underbara människor i höst, när jag befinner mig i Spanien! :) Den är perfekt!

Skålar från Patrik och Ida (och Moa ^^). Tusen tack! ♥ Ni är så söta! :)
Här ska bakas bullar och kakor!

Prydnadsbokstäver från sötaste familjen Bogren!
"L Y C K A" - jag hade inte själv kunnat beskriva det bättre! Tack!

En oljerock från Barbour! Jag är så lycklig att jag tror jag svimmar!
Helt underbar! Tack tack tack snällaste farmor och farfar! :) ♥
Ni anar inte hur glad jag är!

Porslin som farmor har handmålat. Så himla mysigt! Tusen tack! :)
(Spindeln som ni ser på koppen är ett internt skämt, som bidrar till att det blir ännu mer personligt. Så den ska vara där, det är inget misstag. :P Haha.)

Jag fick så himla många fler saker, och jag oändligt tacksam för allt! Helt underbara presenter, från underbara människor! ♥ Tack!

Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0