Gulliga, underbara grannar ♥

Yes, sådana har vi allt här hos oss. Gulliga, söta människor som ställer upp i ur och skur. :) Är inte det helt underbart? Jag blir så glad! :)

Raraste Anna är helt inne på detta med min student. Haha. Så söt! ♥ Beställer specialgjorda studenttårtor, bakar EGNA tårtor och familjen tar dessutom ledigt för att kunna vara med och fira min student, vara med vid utspringet och liknande. Hur glad blir man inte av sådana människor eller? :D Hur många har grannar som är så gulliga liksom? ;)

Tack tack tack! Jag blir huuuur glad som helst av att höra från mamma hur mycket du ställer upp Anna! Utan dig hade mina föräldrar antagligen ännu inte fått tummen ur, och det är tveksam om jag ens hade fått något firande alls här hemma. Haha. (Jag vet att du läser detta...) Så tack tusen gånger om! :) Det uppskattas verkligen! Vi ses om 23(?) dagar! :D KRAMAR I MÄNGDER!

Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0