Meddelande till alla snälla banknissar i vårt fina land

Jag vill bara säga att det är jättetrevligt att få telefonsamtal från er, trevliga banknissar. Absolut. Jag blir dessutom väldigt glad när ni verkligen tycks bryr er och vill informera och hjälpa. Inget skitsnack, bara en hjälpande hand (för oss mindre pålästa människor). Det känns tryggt och bra! Det känns också väldigt roligt att öppna sparkonton hos er, när ni är så snälla, engagerade och kunniga.. Meeeeeen, jag skulle uppskatta väldigt mycket om ni ville låta bli att ringa när jag sover. :) (Jag är väl medveten om att hårt arbetande människor är uppe i ottan, men för mig som är tillfälligt ledig och dessutom i behov av min ungdomliga skönhetssömn är jag oerhört tacksam då jag får ha liiiiite sovmorgon.) Så, fortsätt gärna höra av er under mina vakna timmar på dygnet! Keep up the good work!

Tack på förhand, sötaste ni! :)

Kommentarer

Helena

Postat 2011-11-25 07:44:45
Blogg: http://helenaskvarter.blogg.se/

Ville bara säga att jag brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så Hej hej :)

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0