Bröllopsglädje i Lugnås

Det är då rakt inte var dag som man får den stora äran att gå på fina bröllop, så när det väl händer kan man i sanning inte vara mycket annat är glad. Dessutom är det ju alltid trevligt att få en anledning att göra sig iordning ordentligt..
För er nyfikna människor kan jag berätta att det var Daniels kusin som gifte sig, så givet är väl att jag var där med Daniel och hans fina familj. (Lite extra spännande var det att gå på just detta bröllop då det ägde rum exakt 3 veckor innan vårt eget ska ta plats. Alltid skoj att se hur andra tänkt och gjort, inte minst när man själv är mitt uppe i allt.)
Det blev en himla mysig och fin liten vigsel i Lugnås kyrka. Vackert väder fick de också på sin bröllopsdag, även om det vackraste denna dag var brudparet själva. Det kan bara inte bli annat än bra. Jag älskar verkligen bröllop. Alla är så glada och det är ju en så otroligt fin dag att få vara med om. Om jag fick så skulle jag kunna gå på bröllop minst varannan helg, bara för att det är så mysigt!
Efter vigseln bar det av mot en lokal vid Vänerns pärla, där det bjöds på champagne, god middag, fina tal, många skratt samt en och annan dans i discoljuset. Det är bara att tacka och buga för en strålande trevlig dag och ett exceptionellt fint sällskap. 

Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0