Bröllopsfesten

Såhär med facit i hand kan vi säga att vi gjorde rätt i att ha med barn på bröllopet - det fungerade oförskämt bra och både jag och Daniel tycker det känns himla skoj att ha haft med alla nära och kära, oavsett ålder. Barnen bidrog enbart till att dagen blev så mycket finare! :) 

Fotografer: Hannes Sandahl och Johannes Jansson
 
Några bilder från själva festen hade jag ju sagt att jag skulle visa. Vi har flera hundra bilder, och alla varken kan eller vill jag visa så. Ni får nöja er med några få. Festlokalen, kan vi konstatera, blev alldeles lagom stor för oss, med ett stort rum för dans och andra rum för bar och att bara umgås. Ja och så kunde vi stänga igen till rummet där vi åt, så då blev det ju dessutom lite ordning i torpet. Till saken hör också att det är väldigt fint! Sammanfattat är vi, som med allt annat, fantastiskt nöjda.

Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0