Bland vitt flufffluff och kärleksmelodier ♥

Bröllopsplanerna inför augusti går framåt. Nu kan jag med glädje meddela att det allra mesta är inbokat och färdigplanerat. Det mesta som är kvar nu är faktiskt detaljfrågor. Det mesta utom klänningen. Den där nedrans klänningen alltså. Jag fick hem ett första paket, innehållande min ena vita klänning, Lovisas (min tärnas) klänning samt en till långklänning som jag hade tänkt ha till Daniels kusins bröllop. Lovisas klänning kommer bli bra så fort hennes mamma fixat iordning den och sytt om vissa delar. De andra två var bara fruktansvärda. Så nu hoppas jag och håller alla fingrar och tår jag har för att den andra klänningen jag beställde passar och blir så fin som jag tänker mig den.
 
 
I övrigt fick vi nyligen tillbaka alla papper för hindersprövningen, vilket (såklart) gick igenom. Musiken till kyrkan är mer eller mindre fastslagen, och vi är nöjda. Det kommer bli fint. Väldigt fint. Och vackert. En himlans bra dag. (Hoppas bara solen vill skänka oss några strålar.. Allt regn nu gör mig lite deprimerad.) En liten tröst är väl att jag inte tror jag skulle bry mig om det så vräkte ner regn den 25 augusti, jag är ju världens lyckligaste ändå. 
 
Nog pratat för idag. Jag har samtal att ringa, planering att göra och en tårta att äta upp.. Jag och så har jag ju en man som vill hinna mysa innan jag åter igen ska upp till en ny arbetsdag. :) Har ni något på hjärtat så lämna gärna ett litet meddelade. ♥

Kommentarer

Josefine

Postat 2012-07-11 21:03:39

Håller tummarna för att nästa klänning är perfekt! Låter så spännande å mysigt med bröllopsplanering :)

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0