Den vita klänningen till den stora dagen

Igår kom den andra brudklänningen som jag hade beställt hem. Den från Australien. Den är inte helt perfekt, men väldigt nära. Den är inte alls som jag hade trott, men ändå bättre än vad jag nu vågade vänta mig. Bättre än vad man kanske hade vågat hoppas av något som är beställt över internet. Det finns något att arbeta med här. En grund. En grund som passar perfekt i storlek dessutom. Nu ska jag kika runt bland stadens alla sömmerskor för att se om jag kan få iordning på några småsaker och trolla dit detljer så att den bli "min". Det känns bra nu igen. Ett, om än litet, stressmoment som nu försvunnit är skönt. Väldigt skönt.

Kommentarer

ilona

Postat 2012-07-26 19:04:07
Blogg: http://ilona.barmicho.se

vad skönt att klänningen är nästan perfekt och har stor potential att bli det. det är ingen lek det där med brudklänningar, och det måste kännas perfekt annars går det inte. Minns hur jag letade och provade och till slut fann jag den.

Svar: Jo, det är lite lurigt det där. :)
Hanna

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0