Gårdsvakt

Nu när de andra i familjen åker bort på en mini-semester så är jag hemma på gården och vaktar djuren. Det är naturligtvis mest för hästarnas skull som jag är här, men småkatterna behöver ju också lite pyssel och kärlek. (Hundarna får följa med på semestern.) Det är faktiskt himla mysigt att komma "hem" ibland och bara vara. Jag trivs alltid bäst på landet, så att komma ifrån stora staden lite nu och då passar mig perfekt. Nu ska jag kila ut och sätta mig i solen på framsidan, läsa en bok och njuta av lite frukost. Hoppas ni alla får en fin dag!

Kommentarer

Jennie & FrökenFlis

Postat 2012-08-03 17:47:00
Blogg: http://jenniesays.blogg.se

visst är det härligt med landet! En helt annat sak än storstan :)

sv, ja men visst vart de många bra låttips där, vet knappt vilken man ska välja ;)

Kramar

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0