I mina gyllene skor ♥

Mitt nya tillskott här hemma. Då jag en vacker morgon för några dagar sedan lyckades snubbla, halka, göra sälen på stengolvet utanför vår lägenhet och samtidigt trampa sönder mina sommarskor så behövdes nya införskaffas. Ja, om inte annat för att muntra upp mig. Man blir inte glad när man trampar sönder sina enda vettiga sommarskor, missar bussen till jobbet och dessutom ramlar ner för stentrappan på väg tillbaka till lägenheten (för ett snabbt byte av skor). Då har vi inte ens nämnt att jag skar upp foten samtidigt. Aj. En dålig morgon. En typiskt jättedålig morgon. Men dessa godingar gjorde mig lycklig igen. De är fina. Och sköna. Jag gillar dem. 

Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0