Att vara nolla

Som de flesta antagligen förstod så missade jag, i och med vår bröllopsresa, de första dagarna av nollningen på skolan. Lite tråkigt att ha missat ja, men å andra sidan känns det inte som något omöjligt att ta igen. Människor att umgås med finns det i sanning gott om här. I lördags var jag med på första "nollningsgrejen", vilket var en övningssittning. Då hann jag åtminstone få en ordentlig överblick över allt, och jag fick en hel del information sköljt över mig. Mycket att ta in ja, men så är det ju bara en gång i livet så. Då överlever man. Sedan var det ju helt klart lite skönt att ha något som alla var lika osäkra på som min 'första' grej. Då känner man ju sig inte riktigt lika korkad och efter..

Nu till helgen har vi vår andra sittning. Dock är det en seriöst sådan. Eller ja, seriöst var kanske fel ord. Det är trots allt en sittning med 'superskurk-tema'. Hur seriöst kan det vara? Men det ska bli skoj. Om ni har tips på lämpliga (kvinnliga) superskurkar att klä ut sig till så är alla förslag välkomna - bra liksom dåliga.
 

Från lördagens övningssittning.

Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0