Än blommar kärleken... ♥

För er som inte vet vilken dag det är idag så kan jag berätta att det är den 9 april 2011, och för er som inte vet vad det är för speciellt med den här dagen kan jag berätta att jag och min fästman varit tillsammans i 1½ år.

1 år och 6 månader, så fort tiden går! Samtidigt känns det som om tiden går så långsamt, som om vi känt varandra i minst 15 år.. Det kanske är så det ska kännas om det faktiskt är helt rätt. Kärlek i renaste form, inga konstigheter och aldrig några ombekväma stunder. Ingen osäkerhet och inga tvivel. Allt känns bara självklart, som om världen och livet är som det ska när det är vi! ♥ Inte ens förälskelsen tycks ha lagt sig till ro. Den finns alltid där; en brinnande låga som aldrig tycks slockna. Jag kanske alltid kommer leva i min kärleksbubbla, med "bomull i öronen och inte ögon för något annat" som min pappa säger. Haha. Visst har jag kommit ner på jorden igen, naturligtvis, men jag känner fortfarande precis lika starkt för min älskade man som jag gjorde i början. Ja antagligen är jag MER kär nu, än jag var för 1½ år sedan! ♥ Vilken lycka! Så underbart!

Det finns inte mycket här i världen som jag är lika tacksam för som jag är för dig, Daniel. Ju längre tiden går desto bättre tycks vi passa ihop. Ju längre tid som går desto starkare blir min kärlek. Jag förstår inte hur man kan uppleva att kärleken "tynar bort" med åren, den växer sig ju bara så ofantligt mycket starkare? ♥ Att hela tiden upptäcka nya älskvärda egenskaper och städigt få nya, fantastiska minnen att dela. Det måste vara den absolut vackraste gåvan i livet - kärlek.

Jag älskar min pojke mer än något annat på denna jord. Att dessutom får vara förlovad med denna underbara, beundransvärda person är min största lycka. ♥


Världens bästa fästman kom förbi med Ben & Jerry's-glass och tog dessutom solen med sig! Solen värmer, blommorna börjar titta fram, våren är kommen och kärleken är starkare än någonsin - kan det bli mycket bättre än så? :) Livet är allt vackert trots allt!

Kommentarer

Daniel

Postat 2011-04-09 21:09:41

Haha, söta älskligen min! <3 Jag ölskar dig också söta människa, hoppas solen gjorde dagen bra :)



Kärlek! <3

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0