Min personliga "ateljé och konsthörna"

För extremt länge sedan utlovade jag en sammanfattning av alla de fantastiska konsverk jag hade skapat under dagistiden, och här är den nu. Redo att beskådas av omvärlden. Kan man annat än älska kommentarerna som barn ger!? Haha. Inte nog med alla dessa talangfulla mästerverk som jag med kritan i handen lyckats åtsadkomma, hittade jag även ett berg med brev och teckningar jag fått från andra. Favoriten är helt klart ett brev där det stod "TiLL HANNA FRÅN DiN VEN" på. Jag undrar verkligen hur mina vener tänkte när de skickade teckningar till mig själv. Och varför fick inte artärerna vara med på ett hörn i så fall? Mycket lustigt. Hur som helst, här har ni nu framför er "Hannas ateljé". Enjoy!
 
Konstverk nummer 1: Mamma och pappa, likheterna är helt klart slående. Kolla in ansiktsdragen säger jag bara, lika exakt som ett fotografi. Helt fantastiskt!
 
Konstverk nummer 2: Ett stilfullt och otroligt pricksäkert självporträtt, skapat av moi under en av mina mest kreativa och insiktsfulla stunder. Signerat med en felaktig stavning av mitt oerhört komplicerade namn. Kan nog säljas för ett antal tusenlappar, eller vad säger ni?
 
Konstverk nummer 3: "Jag har målat en väg."
Vilken fantastiskt orginell väg, någon ingenjör där ute som är sugen på att köpa en kopia av denna skiss kanske? Maila gärna och lägg ditt bud. ([email protected])
 

Konstverk nummer 4: "Jag har ritat en väg med bilar på, men suddade ut den."
 

Konstverk nummer 5: "En katt som äter ormar. Jag kan inte berätta vad jag ritar mer."
Mystiken är ett populärt inslag inom konstens värld. Att inte avslöja alla detaljer bakom sina konstverk är nyckeln till framgång!
 

Konstverk nummer 6 (en illustrerad saga): "Det var en gång två spökhus. I det ena var spökena på promenad. I det andra huset var dom hemma."
En potentiell bestseller på litteratur-marknaden kanske!? ;)
 

Konstverk nummer 7: Hannas dikt.
"Sommar
och sol
Det är Varmt och Solit.
På Sommarn är
Det grönt och färj Grant."
 

Meddelande till mamma:
"HEJ MAMMA DU ÄR SNEL DET SKA BiL
KUL NER JAG SKA BLi STOR
SYSTER HELSNiGAR HANNA"
 
Utöver detta finns självfallet en hel del annat smått och gott, dock känner jag att jag behåller det för mig själv. Vill naturligtvis inte riskera att så värdefulla (ja, potentiellt ovärdeliga!) mästerverk blir sålda som piratkopior. ^^ Sedan har vi sagor som "Musen mus mus gör en volt", men det är alldeles för spännande för att jag ska kunna dela med mig av den här på bloggen. Ni hör ju själva på namnet.. Ohsch, vilken story!
Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0