Gissa vad jag gjorde idag?

I fredags hade jag teoriskrivningen för körkortet, och klarade det.. Woho! Vad som är ännu mer "woho" är att jag även klarade uppkörningen idag. :) Såå skönt! Nu har jag körkort och slipper tänka mer på den delen.. Så himla glad att jag inte behövde göra om någon del heller. Lycka och lättnad! :) Tack alla underbara och gulliga människor som peppat mig. Nu är åtminstone min dag räddad. ;) Haha. (Synd bara att jag kommer bli tvingad att köra i fortsättningen. Usch! Jag som avskyr att köra bil, haha. Helt fel person för att ha körkort. :P)

I övrigt är väl inte livet så värst party om vi säger så. Världen gick inte under i lördags, men efter allt som hänt i helgen så känns vardagen ganska jobbig faktiskt. Det är svårt att inte beröras när två unga killar omkommer i en sådan olycka. Jag mår själv illa av att tänka på hur anhöriga och vänner mår.. Så fruktansvärt att få gå igenom något sådant! Livet är så himla orättvist! Vila i frid pojkar, hela Skövde (och ännu fler) tänker på er..

Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0