Göteborg

Nu har jag precis kommit hem igen efter en sväng in till stan där jag träffade gamla klasskompisar. :)
Nu blir det till att laga lite mat och sedan får vi se vad dagen(/kvällen) har att erbjuda. Kanske en snabbis till IKEA för att inhandla en ny tavla. Det vore ju alltid trevligt och fint. Vem vet. :)

Trevlig kväll och helg gott folk! Glöm inte att ta hand om er! :)


Kom just på att jag måste berätta om världens sötaste lilla tös! Aww! När jag åkte buss förut gick det på två barnfamiljer, med två barn var. Supersöta! Hur som helst, en av de små flickorna (hon kanske kan ha varit 5-6 år?) gick och ställde sig bredvid mig för att hålla sig i när bussen började åka. Blont, lockigt hår och enorma ögon. Så otroligt söt! Hon spenderade de första minuterna med att stirra på mig. Haha. Så sa jag "hej där" och hon sken upp som en sol och hälsade tillbaka. På världens sötaste norska! Åh, jag smälte lite då kände jag. :) Sedan vände hon sig om till sina föräldrar, drog sin far i ärmen och började utropa "pappa, pappa, pappa!", vände sig om igen och gav mig världens bredaste leende. Efter det babblade hon vidare med mig om allt möjligt. Åh! Sicken söting. :) När jag skulle gå av bussen fick jag både hejdå-rop (på norska!), vinkningar och leenden! Åh, vilken start på min dag. Tusen tack, söta lilla norska flicka, för att du gjorde min dag så fin!

Kommentarer

Daniel

Postat 2011-11-19 19:12:14

Skriver något värt här, och inte bara "vilken söt tjej" då :P



Skulle också vilja träffat den ungen ^^ Låter som en väldigt trevlig upplevelse.



Du är verkligen världens snyggaste flicka älsklingen min! Glöm inte bort det!

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0