Fröken Hanna

Oj vad dålig jag varit på att uppdatera hur det gått på jobb-fronten den senaste tiden! Fy på mig. Jag kan berätta att jag den senaste veckan haft två vikariat, och det har varit en himla blandning. Jag ägnade måndagen åt språklektioner av alla dess olika slag. Det var kämpigt, att säga annat vore att ljuga, men utan större missöden tog vi oss igenom dagen. :)
 
I torsdags fick jag ansvara NO-laborationer för första gången, samt lite SO och kemi. Eleverna skötte sig exemplariskt och min dag som lärare var verkligen a piece of cake. Det känns faktiskt himla roligt att hoppa in lite nu och då i olika klasser. En enorm utmaning, men otroligt skoj!
 
Ja, och jag har ju några fler vikariat inplanerade redan nu. :) Nästa fredag blir det språk för hela slanten (dock i nya klasser, så det ska bli himla spännande), och sedan har jag 3 dagars vikariat inplanerat i sista veckan i mars. SO-lektioner samt tillval i "matglädje", vilket blir helt nytt för mig. Känns galet bra! (Om inte annat för att det är roligt när de ber mig komma tillbaka och undervisa, och att alla lärare hittills varit varit supernöjda. Det gör mig väääldigt glad. Och när elever kommer fram och BER om att jag ska undervisa dem. Haha. Gulle! Då känns det extra skoj!)
Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0