Spännande telefonsamtal och en lycklig liten Hanna

Minns ni att jag skrev om mina studieplaner inför hösten för ett tag sedan? (Om inte kan ni läsa inlägget häääär.) Där skrev jag även om att jag ansökt till Handelsbankens studentprogram 2012. Inte för att jag hade några större tankar på att faktiskt bli antagen.. Men gissa vad? En mycket trevlig man ringde just upp mig och lät meddela att jag var en av de 16 personer som blivit utvalda för att komma på intervju nästa vecka. Hur spännande är inte det? Antagen eller ej så känns det ju så så så skoj att ens ha blivit uppmärksammad i högen med ansökningar.
 
Det enda jobbiga vore väl kanske att intervjuerna pågår från kl. 9.00-13.00 samma dag som jag har min slutredovisning av tentauppsatsen, dvs. det sista arbetet jag gör i denna kursen. Dock pågår redovisningen "bara" mellan kl. 15.00-19.00 så jag borde hinna. Och orken måste helt enkelt finnas. Så håll tummarna för mig nu är ni gulliga!
 
Just nu.
Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0