När en dag visar sig bli produktiv

Ja kors i taket, energin har återvänt och jag är nästan beredd att friskförklara mig själv. Ni anar inte hur mycket jag sett fram emot detta. Här har vi boostat med C-vitaminberikad frukost och hugger nu in på to do-listan som hunnit växa sig lite för lång senaste veckan. Detta blir kanske en riktigt fin helg trots allt. En produktiv sådan blir det hur som helst, inget snack om den saken - min fixar-abstinens är enorm! Dessutom ligger kursböcker, jobb och hundra andra saker i en enda stor hög och bara väntar på att arbetas undan. Hej och hå, hur ska detta gå!? Ja och sedan måste vi ju hinna mysa ordentligt och äta gott också - sådant är faktiskt viktigt. (Extra viktigt när man varit sjuk, så det så.) Nåja, tur att det bara är lördag och att vi har några timmar kvar av helgen.

Kommentarer

vibeke

Postat 2013-04-14 17:40:36
Blogg: http://vibekeopeter.blogspot.com

Hoppas ni haft en underbar helg kram

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0