När man kan dela med sig av heta tips

.. Så anser jag självfallet att man ska göra det! Jag menar, varför inte? Och nu har jag en pryl som jag varmt kan rekommendera. För ett tag sedan, ja egentligen väldigt längesedan, köpte vi en himla fiffig sak till vårt hem. En säng. Ja, sängar är väl inte så värst revolutionerande tänker kanske ni. Helt korrekt, en normal säng är faktiskt inte så värst spännande. Denna är dock speciell. Det är alltså inte vår vanliga säng jag pratar om. Nä. Detta är en luftmadrass som dels är himla hållbar och som dessutom blåser upp sig själv (vilket är extremt tacksamt). Jodå, jag är medveten om att den inte är marknadens största nyhet och att många kanske redan känner till den, men jag tycker ändå att den förtjänar lite extra uppmärksamhet. Någon kanske missat den?
 
Hos oss ligger madrassen ihopvikt och undanstoppad i soffan, och plockas fram först när vi får många gäster som övernattar. Hur smidigt är inte det - en extra dubbelsäng som är lättillgänglig men som i "normalfallet" vaken syns eller tar upp speciellt mycket förvaringsplats. Vem vill inte ha en sådan säng? Två extra sovplatser, och inte ens till någon nämnvärd kostnad.
 
 
Vi köpte vår dubbelmadrass på Jysk, för en förhållandevis billig peng (runt 500-600 pix tror jag), och den har fyllt sitt syfte mer än en gång kan jag meddela. Nu var det som sagt några år sedan vi köpte vår, så jag vet inte om exakt den modellen till exakt samma pris finns kvar (de kanske t.o.m. är billigare nu för tiden). Jo, rekommenderar den det gör jag - hos oss hänger den fortfarande med och är även den solklart smidigaste gästsäng vi har. När man, liksom vi, bor i studentlägenhet och inte har största boytan i landet är det verkligen ett fasligt bra påhitt.  

Kommentarer

vibeke

Postat 2013-04-15 13:51:31
Blogg: http://vibekeopeter.blogspot.com

Jag tycker oxå Det är jättekul & bra att man tipsar om nåt som är bra =) Ha en underbar dag kram

Svar: Härligt! :) Desamma fin du. Kram
Hanna

Sofie

Postat 2013-04-15 14:38:00
Blogg: http://www.highvoltage.blogg.se

Smart :) jag visste faktiskt inte om de :P

Svar: Se där - då var det inte helt i onödan! ;) Ja den är fiffig minsann! :)
Hanna

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0