Ordning och reda, pengar på freda'

 
"Jag har inget att ha på mig!" Jo, alla har vi kört den minst en gång. Jag personligen har yttrat de orden ganska många gånger, och jag har 90% av gångerna dessutom varit helt övertygad om sanningen bakom mina ord. (De sista 10% har pinsamt nog bara handlat om ren lathet.) Nu i efterhand måste jag dock erkänna mig ha haft ganska fel. Idag bestämde jag mig nämligen för att trotsa sjukan, som under de senaste dagarna styrt mitt liv, genom att göra lite nytta - en garderobsrensning. Nu ligger alla tröjor och byxor i prydliga högar medan klänningarna, blusarna och skojrtorna åter igen hänger där de borde. De tjockaste vinterplaggen försvinner ner i en undangömd låda och vårkläderna får istället hängas fram. Det är då jag inser hur många av mina plagg som jag inte använder.. Hm. Kanske är dags att börja slita på hela garderoben, och inte bara halva!?

Kommentarer

Mathilda ♥

Postat 2013-04-12 18:05:19
Blogg: http://grahnforever.blogg.se

Haha en gång, jag har sagt det över hundra gånger. ;)

Fina kläder! :)

Svar: Haha, antagligen jag också.. Är bara ovillig att erkänna det ;) Åh, tackar så hjärtligt! :)
Hanna

Em

Postat 2013-04-12 22:49:40

Fast det är väl ändå så att man har några favoriter man använder lite oftare än den stora massan :)
Söt blogg förresten och tufft att gifta sig så ung!

Svar: Det har du nog rätt i. Man har ju alltid sina favoriter.. Men synd att ha snygga plagg som bara ligger och skräpar - bättre att de kommer till nytta (om inte annat hos någon annan) ;) Åh, tusen tack för de fina orden! :')
Hanna

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0