Att fira en sen födelsedag

 
Daniel fick, nu i veckan, ett sent födelsedagsfirande och jag hade tydligen varit snäll nog för att få hänga med på ett hörn. Ett stort hörn. Vi blev bjudna ut på golfbanan, vilket kunde gått sämre, och väl hemma serverades Champagne. Därefter drinkar i hamnen och sedan bjöds vi ut på middag på stans, enligt mig, bästa hak. Jag skojar inte när jag säger att vi rullade hem.. Alldeles för mätta, men ack så nöjda!
 
Det skulle kännas helt okej för mig om herrn ville fylla år lite oftare. Helt okej. En gång i månaden tycker jag känns fullt rimligt faktiskt. Och jag kan gärna tänka mig att "följa med på ett hörn" fler gånger. 

Kommentarer

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0