Att fira ettårig bröllopsdag

Ni kanske trodde att vi satt hemma i soffan och tittade med tindrande ögon på varandra hela gårdagen? Riktigt så var inte fallet. Jag fick inte ens min sovmorgon (även om jag inte skulle påstå att jag saknade den.. alls), då vi kickade igång dagen med en promenad i finvädret och sedan en stunds spårvagnsåkande för att komma ut till stans största hotellfrukost. Det kändes åtminstone som det, för mycket mat fanns det. Mätta och helnöjda knatade vi sedan runt en stund inne i stan, och genom Trädgårdsföreningen, innan vi åkte ut till Slottskogen.
 
Och vädret! Herrejisses vad fint väder vi hade. Allt blev ju sådär otroligt vackert (för att inte nämna hundra gånger mysigare) med strålande sol. På kvällen gick vi ut och åt och sedan hade vi kvällsmys hemma. Vi konstaterade att det gått lite för lång tid sedan vi senast hade en lugn heldag (hemma) tillsammans, bara vi. Så det får bli ett nytt löfte till nästa bröllopsdag - fler mysdagar på tu man hand. Kvalitetstid i vardagen helt enkelt. 
 


Kommentarer

Jonna mamma till Wilja

Postat 2013-08-27 10:03:10
Blogg: http://jonnawilja.blogg.se

Grattis !! kram

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0