2-årig förlovningsdag

 
Hur galet är det inte med den här tiden - den fullkomligen rusar ju fram!? Jag vet att jag säger det ofta, men livet går verkligen så så fort. 2 år!? Jag kan inte tro att det var två år sedan vi förlovade oss. Det har ju hunnit hända så extremt mycket under dessa år att en del av mig tänker att vi haft guldringarna på oss i evigheter - han är ju så självklar vid min sida. Samtidigt känns det som om det var igår. Eller åtminstone inte längre tillbaka än förra månaden. 
 
Även om vi nu har ett nytt datum att fira, 25 augusti, så är det alltid roligt att göra vissa dagar lite speciella. Så, dagen till ära passar vi på att mysa lite extra, gå på bio (Les Misérables) och äta god middag. Lite extra tid för kärlek helt enkelt.
 

Kommentarer

Izza

Postat 2013-01-21 22:06:45
Blogg: http://izzabilly.blogg.se

Grattis :D Smickrande bilder du lade upp på mig förresten XD

Emma ❥ Olivias mamma

Postat 2013-02-24 14:23:31
Blogg: http://fruskoog.blogg.se

Fina ni är :-)

Svar: Tack snälla :)
Hanna

» All reklam och spam raderas omedelbart!

» Alla foton på bloggen är tagna utav mig om inget annat anges. Det är absolut förbjudet att ta dessa bilder utan tillstånd!
© COPYRIGHT Hanna Edholm

» Var trevlig! Behandla andra som du själv önskar bli behandlad.


Kommentera inlägget här:

» Namn
» Mail (publiceras ej)
» Blogg

» Kommentar

Trackback
Hanna!
Personligt
Personligt bloggar
Personligt
RSS 2.0